2013. július 29., hétfő

11. rész. - A mi kis titkunk.

Mondjuk úgy, hogy " visszatértem " :D Nem 100%-an, de itt vagyok és itt a 11. rész. Nem érzem tökéletesnek, sőt! rövid is lett, de jelenlegi állapotomban képtelen vagyok jobbat kihozni ebből a részből. Nagyon remélem a továbbiakban nem lesz ilyenféle gond és hamar tudom nektek hozni a részeket. Rájöttem, nem szeretném abbahagyni a sztorit, mert szeretem csinálni, ilyenkor úgy érzem felszabadulok egy kicsit és jól esik írni, még ha nem is a problémáimat írom le, de valamiért nekem mégis olyan érzés. :D 
Nagyon remélem azért tetszik a rész és jól esne pár biztató komment. :)

Puszi nektek. Szép napot ♥ 



Még nem volt alkalmam beszélni Tommal, vagy csak még nem mertem. Akàrhànyszor ott a pillanat, hogy most végre tisztàzhatnànk a köztünk lévő viszonyt, megfutamodok. Itt ülök, kint a kertben a hintaàgyon és csak Tomon jár az agyam, nem tudok másra gondolni rajta kívül. Az agyam hosszú töprengés után mindig arra jut, hogy " ne akarj tőle komolyabbat, emlékezz mi történt! " de, aztán elég csak egy pillanatra is meglátnom őt, s úgy érzem ott helyben neki tudnék esni és egy orbitális nagyot dugnánk, mondjuk a billiàrd asztal tetején a nappaliban.
Az eszem azt mondogatja àlj ! De az érzelmeimen nem tudok uralkodni, valahogy mindig ő győz. Képtelen vagyok Tomnak ellenállni.
A nagy gondolat menetem közben átsiklott az agyamon egy ötlet... miért is kéne neki ellen állnom? Egyértelmű, hogy ő is akar engem, én is őt, a szex meg iszonyat jó köztünk.

Felbuzdultam az ötletemre, most azonnal akartam Tomot. Nem érdekelt semmi és senki csak hogy Tommal most itt azonnal szexeljünk egy hatalmasat és ezt bàrmikor, màskor megismételjük.
Teljesen felizgulva Tomot kezdtem keresni a hatalmas hàzban, míg meg nem pillantottam a konyhàban bőszen kotyvasztott valamit, vagyis inkàbb csak probàlkozott. Hatalmas lendülettel indultam meg felé és kihasznàlva az alkalmat, hogy nincs itt senki egy egyszerű mozdulattal magam felé fordítottam Tomot és neki löktem a konyhapultnak,rámásztam, és màr vadul faltuk egymàs ajkait.
A csók utàn csak csàbosan figyeltem Tomot, kívàncsi voltam a reakciójàra, de làtszólag nagyon meglepődött.
- Azta kurva ! Ez meg .... mégis mi volt?
Egész közel mentem hozzà, màr szinte mindenünk összeért, a szàjàba suttogtam nagyon sexyn.
- Kívànlak. Itt és most.
Az àgyékàhoz dörgölőztem beharaptam alsó ajkàt. Tom csukott szemmel egy hatalmasat nyelt, s màr éreztem is, hogy a kis Tommy màr bevetésre készen àll.
Megragadtam Tom polójàt és húzni kezdtem magam utàn, azért mégse a konyhàba keféljünk màr, Kimiék sajnos itthon vannak. Milyen kàr.
A szobàba érve, màr Tom is teljesen belement a jàtékba egyre csak röpködtek a ruhàk a szobàban.
-Őrült vagy, de pont ez őrjít meg nagyon. - mondta Tom vigyorogva és màr le is döntött az àgyra.

~~~

-Úr isten!
Mindketten csak ennyit tudtunk mondani. Lihegve feküdtünk egymàs mellett és én csak mosolyogni tudtam. Nagyon rég volt màr részem ilyen iszonyat jó vad sexben. Màrmint... amit élveztem is.
-Tom.
Liheghve felém fordult és sexyn a feje alà tàmasztotta a kezét, úgy nézett le ràm. Màsik kezét a belsőcombomra helyezte és simogatni kezdte.
-hmmm.
Komolyan ez a pasi 1mp alatt képes újra felizgatni, így, hogy mondjam el a fantasztikus öteletem ha közben ott lent nyulkàl.
-Mond bébi. - vigyorgott szemtelenül.
Megelégeltem, hogy ő irànyít és egy könnyed mozdulattal a csipőjére ültem, majd az arcàhoz hajoltam, melleimet a mellkasàhoz nyomva.
- Milenne ha, ezt màskor is megismételnénk? Mondjuk bàrmikor, amikor egyikünk úgyérzi kivànja a màsikat.
- ajajj, akkor asszem kisemegyünk innen többet. Dobd ki az összes ruhàd, nem lesz rà többet szükség.
Felnevettem Tom mondatàn, komolyan megőrjít ez a pasi.
-Tudod, hogy értem, de! semmi kötöttség. Te is lehetsz màsokkal, és én is. Nincs féltékenykedés! Nem jàrunk, csak dugunk. Amikor csak akarunk. Viszont, hogy még izgibb legyen nem mondjuk el senkinek. Csak sex màs semmi. Titokban.
Tom màr nyitotta volna a szàjàt de közbevàgtam.
- Nem! Még Billnek sem! Ez csak a mi kis titkunk. Na, benne vagy?
Tom nem mondott semmit, csak egy hirtelen mozdulattal megemelt és maga alà gyűrt.


Màris kezdődhetett újra egy eszméletlen menet.


~~


Este, màr mindannyian a moziszobában ültünk, ugyanis úgy döntöttünk milenne ha filmeznénk?
Tom és én egész végig csak vigyorogni tudtunk. Borzasztó jó kedvem lett, màr abszolút nem idegeskedttem a múlt miatt, hiszen így senki sem sérül, és még jól is érzem magam.
-Mi van veletek? Olyanok vagytok mint akik most dugtak egy hatalmasat. Mi történt?
Tommal picit összenéztünk sunyin, majd Tom vàlaszolt Andreasnak.
- Csak sikerült megbeszélnünk a dolgokat és békét kötöttünk.
- Juuj ez szupi! Végre! - tapsikolt Bill, mint egy kisgyerek.
Andreas furin Tomra nézett és picit elmosolyodott, mint aki tud valamit.
Én Kimmel közben remekül elbeszélgettem, de nem tudtuk eldönteni milyem filmet is nézzünk. Végül, közös megegyezés alapjàn a nagyfiúk 2 raktuk be, azt még úgysem làtta senki.




Màr vagy fél óràja nézhettük a filmet, mikor egy kezet éreztem behatolni a nadràgomba.
- Hééé, mit csinálsz? Fogtam meg Tom kezét és kihúztam a gatyàmból.
-Te akartàl izgalmakat nem? Hàt
tessék! Sötét van, a székek kettesével vannak egymás mellett, egy egész széknyi hely van köztük, nem làtnak semmit. - suttogta Tom, hogy a többiek ne halljàk meg.
Nem mondtam semmit, csak ismét megéreztem Tom ujjait a làbaim között. Becsuktam a szemem és úgy élveztem a kényeztetést. Tomot sem akartam kihagyni a jóból, ezért én is kényeztetni kezdtem.
Tom nem szàmított rá, mert kiejtette a kezéből a kurkoricàt ami hangosan a földön landolt, ezzel felkeltve a többiek figyelmét.
Gyorsan kihúztuk egymàs gatyájàból a kezünket, és mintha, csak teljesen véletlen történt volna Tomra szóltam mérgesen.
- Tom, basszus, a kukorica !
A többiek jót röhögtek rajtunk, ahogy próbàljuk felszedni a kukoricàt a földről, de inkàbb hagytuk a fenébe.


~~~

-Jó film volt, bár nekem az első rész jobban tetszett, ebben picit sok volt a mű dolog.
-Ja, igen szerintem is, de kurva vicces volt ! - röhögött Andreas.
-Na, jolvan sràcok asszem én megyek lefeküdni, elfàradtam. Jó éjt. - Igen, mi is megyünk, ugye szivem ? - mosolygott kim Andreasra
- Persze, álmos vagyok. - mondta egy nagy àsitas közben.
- Hé Tom beszélhetnénk egy kicsit? Kapta el testvérét mileőtt még felmegy feleküdni.
- Persze. Gàz van, vagy mivan tesó?
- Nem, semmi ilyesmi, csak beszélni szeretnék veled.
- Ja, jó okés.
- Cigi?
- Jöhet.

2 megjegyzés:

  1. Sziiaaa!! :))♥♥
    Végre köztünk ^^.♥
    És hát fuhhaaa ez aztán a "fejlemény" :DDD igazából szóhoz sem jutok, olyan szinten sokkolt ez az új rész. Bár nem mondom nagyon "izgalmas" lett, de előre félek hogy hogyan és meddig fog tartani ez az egész "csak szex" :DD Mindenesetre nagyon várom az új részt, lécccii siess!!
    És könyörgöm abba ne hagyd az írást és ezt a történetet meg pláne ne, mert... fuhh ... inkább nem is mondom :DDD♥♥
    Szval sieess!!!! -♥

    VálaszTörlés