2013. július 23., kedd

Helyzetjelentés !

Huh, hát nem is tudom mit mondhatnék... :/ legelsőnek tartozom egy hatalmas nagy bocsánat kéréssel !!!!!
Tudom, hogy már hetek óta nem volt rész és csak ígérgetem mikor kerül fel, de egyszerűen most nem megy az írás.... :/  megírtam a részt és már 2 napja csak alakítgatom de egyre rosszabbnak érzem :S és olyan munkát nem akarok feltenni ami még nekem se tetszik.
A napjaim nagyon zsúfoltak..... és most tényleg minden összejött nekem :S jó és rossz is. Nem igazán szeretném ezt most részletezni, a lényeg, hogy most annyi minden van egyszerre a fejemben, hogy képtelen vagyok normálisan írni .... :S Most vagyok ott, hogy úgy érzem ez az egész nem nekem való, de mégsem szeretném abbahagyni. Imádom a srácokat, a történeteiteket olvasni, de még írni is szeretek, mégis úgy érzem nem megy.
Szóval, fogalmam sincs mit csináljak. Abbahagyjam? Folytassam? EGYSZERŰEN NEM TUDOM!
Nem szeretném abbahagyni, de úgy érzem szar az egész történet amit írok!

Remélem, azért valamennyire értitek, hogy mi van most bennem és tudtok még várni egy kicsit :/ Bízom benne, hogy hamar átlendülök ezen az egészen és normálisan tudom folytatni.


♥!
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése