2013. június 18., kedd

Köszönöm !!!!!

Most nem résszel jöttem, hanem, mint látjátok új sablonom van. :) Ezt Aliciának !!!! szeretném megköszönni :))) Nagyon tetszik :D ! Mikor megláttam :D HÚÚÚHAAAAA !! :DDD
Ja, és azt is köszönöm, hogy mindig komizol :))) Ha jól emlékszem pont te voltál az első..... :)))
SZÓVAL! NAGYON NAGYON SZÉPEN KÖSZÖNÖK NEKED MINDENT !!!! <3 <3 <3 <3

Sok sikert a szóbelikhez!!!!!! ügyi leszel :))) és nagyon várom/juk az I.P. folytatását. :))) <3



És most kicsit más. :)

A következő rész CSÜTÖRTÖKÖN érkezik ;) Addig is legyetek jók :) élvezzétek a nyarat, napozzatok sokat ! :D ( én, ha lesz időm biztos ezt fogom csinálni. Csak kifekszem és alszok egy jót :DDD ) Aki meg szóbelizik, nagyon sok sikert és egy kalappal !!! :))))

puszpá. <3

2 megjegyzés:

  1. Sziiia ^^.
    Na hát örülök, hogy tetszik :)
    És hát sztem őszintén elmondhatom, hogy eddig ez lett a legjobb sablon amit valaha csináltam :D én meg vagyok vele elégedve, nagyon jól néz ki :D kicsit olyan vad kicsit olyan csajos szval pont passzol a történethez :D
    Ééés már tegnap akartam írni csak nem jutottam el odáig mert így is fél 1-ig csináltam a sablont .. :DD de akár egész éjjel csináltam volna ugyanis nem vagyok valami jó alvó .. és hasonlók :D
    Viszont észrevettem, hogy neked 2 chatbox-od van :D az egyiknél ugyanaz a jelszó mint a bejelentkezésnél ennél ami viszont ki van rakva nem tudom mi lehet :D és nem akartam megpiszkálni, mert ha azt raknám be aminek tudom a jelszavát akkor tök üres lenne :D de ha szeretnéd, hogy az oldalhoz passzoljon a szín stbstb akkor azt is szívesen megcsinálom! Csak kell a jelszó :DD♥♥ Sőőőt! Ha gondolod csinálhatok akár fejléc képet is :D
    Bármiben kell segíteni csak szólj! ^^. ♥♥
    Ui: bocsi a sok szövegelésért :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2 van ???? :| xD jó tudni:l szval akkor biztos elbasztam valamit mert netről néztem h kell berakni mert ez előtt soha nem volt blogom szval lehet h egy két dolgot elcsesztem :/ xD de amugy eléggé sokat szarakodtam vele mire sikerült :D szval tuti ott csesztem el valamit :D naaaaaaa mind1 :D majd kideritem mi a jelszó mert asszem a chathez pont màst adtam meg xD Amugy igen nagyon jó lett :)) teljesen passzol a sztorihoz :)) nagyon tetszik :$ :D
       Köszönöm :) lehet élni fogok vele :) persze csak ha neked ez nem gond :) 
      De fél 1-ig ??? :||| uhh :/ ♥

      Törlés